påväg hem....

just nu sitter jag i bilen påväg hem. vi kommer komma hem ikväll så jag får se om jag orkar och hinner skriva något på bloggen innan jag lägger mig. jag har just förberett ett inlägg som kommer snart. jag såg att jag har tappat en del läsare :( och ni har blivit jättedåliga på att kommentera.... är bloggen inte rolig att läsa? eller vad ?
jaja, nu ska jag skriva inlägget som kommer upp strax. imorgon och framöver (när jag är hemma) kommer det bli lika mycke uppdatering som förut!
jag har massa bilder att bjuda på från fjällbacka! vill ni se?
en bild på mig och min älskade saknade ponny <3

Kommentarer
Postat av: evelinalarsson

Din blogg har inte blivit tråkig, men eftersom att du inte har uppdaterat så mkt så har man inte kunnat kommentera... Men om du uppdaterar som vanligt & skriver mer sen så blir det roligare! Och jag vill gärna se mer bilder :D

2011-06-26 @ 22:35:14
URL: http://http:/fromevelinawithlove.blogg.se
Postat av: Emelie

jag håller med evelina och skulle jätte gärna se bilderna :)

2011-06-27 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0