ny tävling

tävlingen är lätt som en plätt, (precis som förra) det är bara att skicka in en bild!
ämnet är den sötaste gäspningen ;)
skicka din bild till [email protected]
vinnaren får en länk till valfri hemsida. har du inget du vill ha länkat så får du självklart vara med ändå! det blir ju bara roligare då.
jag vet inte riktigt om jag lägger ut alla tävlande bidrag här också får ni rösta eller att jag väljer ut några bidrag och sen får ni rösta fram ett av dom eller att jag väljer ut ett vinnnande bidrag själv. vi får se hur jag gör, det beror också på hur svårt ni gör det för mig ;)
tävlingen avslutas när jag kommer hem från fjällbacka alltså på måndagen eller tisdagen.

Kommentarer
Postat av: emilia

jag e med :D hoppas du fått min bild, om du inte har de så skriv gärna de till mig på msn eller ngt sånt :D <3

2011-06-23 @ 17:40:54
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0