longering med play

longerade play igår och han va väldigt duktig förutom att han kickade ''mot'' mig för jag ''slog'' (missuppfatta mig inte!) honom med spöet lite på rumpan.
han demostrera några gånger genom att stanna och försöka skrämma mig.
såhär gör han ungefär...
han kunde inte sticka igår (som han brukar göra) för jag hades spänt fast longeringslinan på ett speciellt sätt, men han försökte sticka nån gång så det va väl tur att jag hade spänt den så ;)
först lyssnade han inte så bra när jag smackade och så men efter en stund lyssnade han jättefint! fast galoppen gick lite segt.
haha, glad han ser ut x)
sen körde vi även lite frihetsdressyr på slutet och gud så duktig och UNDERBAR han va ! :D
han galopperade efter mig en gång och travade över bommarna för att komma ifatt mig och han är ju inte precis den som jobbar i onödan :'D
och han följde gladerligen efter mig, riktigt kul när det går så bra!
och när jag stannade stannade han superfint vid min sida.
tyvärr blev det inga bilder från frihetsdressyren eftersom jag va där själv och det är lite svårt att fota samtidgt som man springer ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

den översta och nedersta bilden är sjukt söta :)

2011-06-21 @ 17:32:22
Postat av: evelina larsson

Gud vad fint det ser ut ! :D

Skulle vara kul om du filmade lite när du longerade honom, så vi får se hur du gör :)

2011-06-21 @ 19:33:01
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0