jobbig play

play va rätt jobbig idag tyvärr :(
han svarade inte skänkel speciellt bra, jag hade först för långa stigbyglar så jag satt helt dumt men sen korta jag dom och då kändes det mycke bättre. jag trillade av honom genom att han galopperade och sen stannade han, vände och drog ner huvudet, han gjorde det en stund innan också men då satt jag kvar.
jag red över lite bommar, ett litet kryss och i traven gjorde vi lite ökningar och ''sänkningar'', haha vet inte hur jag ska säga det, jaja...  men jag drev på så han ökade sen efter några steg höll jag in honom så han kortade traven och sen drev jag på igen.
pappa glömde kameran hemma så han filmade och fotade lite med sin iphone men jag vet inte hur man lägger in dom i datan så ni  får klara er utan.
imorgon ska min farfar följa med så jag hoppas han kan fota ;)
trött play från igår <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

gick det bra med dig när du trillade av?

2011-06-22 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0