hemma = ett inlägg

är hemma nu för att äta och sen sticker jag och min familj till sommarkiosken, även Leo för att fira att det är SOMMARLOV!  :D sååå jä*la skönt !!!!
det ska bli MASSA ridning i sommar och jag ska såklart vara massa i stallet också :D
just nu är det ridläget på lödde, tror det håller på tills på torsdag så vi har hästarna igen på fredag. men play går inte med och därför får jag rida honom idag, onsdag och torsdag men idag kan jag inte för min pappa vill inte och min mamma har jag inte frågat men hon kommer inte vilja :( men jag hoppas verkligen jag kan åka dit imorgon och på torsdag!
imorgon när jag får tid kommer ridbilderna upp från i söndags och bilderna på leo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0