händer i stallet

fick ett önskemål för ett tag sedan att skriva lite vad som hände i stallet så jag tänkte berätta en sak nu ;) joo, vi eller ridskolan kanske man får säga har köpt in en ny häst! namnet har jag inte lagt på minnet men det kallas Loke. den är väldigt söt och väldigt kraftig men ändå inte? x)
jag kollade när den reds och den va väldigt duktig, den gick så lugnt fast den hade kommit till ridskolan precis dagen innan. Lokes nya fodervärd och han kommer bli ett jättefint par tror jag! :)
jag vet tyvärr inte om hon vill att jag sak lägga upp bilder när hon är med så det får bli på bara honom.
vad tycker ni om hästen? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

extremt söt:) kan du inte fråga om du får lägga upp bilderna när han rids? det skulle vara kul att se:)

2011-06-02 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0