firande

jag vet att uppdateringen är dålig idag men min lillebror fyller år idag så vi grattade honom och hav honom presenter imorse sen åt vi frukost och efter det cyklade jag till stallet. text om det kommer upp senare, jag red båda och det gick jättebra! :D
nu har vi fikat lite och jag har duschat och snart ska vi kolla på bio och äta på resturang så min dag är fullbokad idag!
imorgon kommer jag skriva mer.
ni verkar vilja se porträtt bilderna och ridbilderna från i fredags så dom kommer nog upp ikväll, om jag har tid och lust. dom flesta bilderna från träningen är väldigt enformade eftersom emilia satt och tryckte av maaassa bilder när vi gick över bommar och typ inga när vi inte red över dom :P
en bild på lilla Lady.
tyvärr blev det inga foton från idag men jag ska försöka släpa med Evelina ut till stallet imorgon så hon kan ta lite bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

det skulle vara kul :)

2011-06-05 @ 16:38:29
Postat av: evelina larsson

haha, jag ska försöka hänga med ;)

2011-06-05 @ 17:01:04
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0