dagen

tänkte skriva hur min dag ser ut och jag kommer inte kunna skriva så mycke på bloggen men jag ska göra mitt bästa!
snart kommer min farfar och hämtar mig så åker vi till stallet, jag rider och sen fodrar vi sen när jag kommer hem måste jag duscha och så sen ska jag jobba litecoh efter det måste jag packa. jag har ingen aning vad jag ska göra sen men det dyker oftast upp något. jag ska jobba ett tag och det tar ju en stund att packa så jag kommer nog inte bli ledig förrän på eftermiddagen/tidig kväll och då ska jag försöka blogga om det inte dyker upp något annat (som jag skrev)
om farfar vill fota och det blir bra bilder kan jag bjuda på många bilder :)

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

vad har du för jobb ? :)

2011-06-22 @ 09:58:38
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0