bete !

imorgon åker vissa hästar till bete ! :D play ska faktiskt stanna kvar på lödde.
hästarna som ska dit rids av sina fodervärdar så jag skulle ju egentligen inte ridit dit men nu är det så att min kompis fråga om jag ville rida hennes häst dit och jag tacka JA såklart ;D
den hästen är supersnäll så det kommer nog kännas lite konstigt att rida henne eftersom Play är liiiite busig, höhö....
mamma fotar nog så det kommer massa bilder som jag bjuder på isåfall.
idag ska jag mocka upp all bädd så det blir enklare att mocka ut imorgon samt tvätta väggarna, smart va? :)
det är möte i stallet ikväll sen kör jag och min familj och äter sen ska vi till stallet och fodra och det betyder att jag inte kan skriva förrens vid 21 kanske och jag åker ut dit vid lunch eller något, jag vet inte riktigt. men det jag försöker säga är att jag ju inte kan uppdatera medans jag är i stallet så ni vet varför det tar sån tid men jag ska nog göra nått tidsinställda inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad e det för häst du ska rida till sommarbete? :)

2011-06-17 @ 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0