UNDERBAR ponny !

Red play igår och han va SUPER duktig !!! :D vi red i ridhuset eftersom det va en stor vattenpöl i varje paddock.

När vi travade fram red vi en massa serpentiner. sen galopperade vi slalom, och gud så duktig han va! :') han bara flöt fram. jag trodde ha skulle sakta av varje gång det blev ''fel varv'' för honom, men nej, han galopperade genom det som det typ va det enklaste i världen. haha, nejmen ni fattar säkert. han va iallafall SUPER duktig!

han svarade väldigt bra skänkel och va också väldigt på hela passet. hade en bra känsla också, åhhhh, det är så KUL när han är på så gott humör !

Jacob (min lillebror) fick också skritta honom lite också hade jag lektion för honom hur man styrde honom, det gick bättre och bättre! och Play va också jäääätte duktig!

datorn segar så ni får klara er utan bild.....
men jag har massa filmer att visa från igår, asså när vi red. dom kommer såfort jag får låna någons dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0