städa städa och städa...

idag ska jag tillbringa min dag till att städa, och lite annat. jag ska just nu fortsätta städa min lillebrors rum, vi har sorterat här innan lunch men nu har han gått till kompis så då kan jag passa på att slänga en massa skit ;)
sen ska jag gå över till mitt hästskåp i förådet och även där ska jag slänga... har jag tänkt... :/ när jag är klar med det ska jag jobba lite och sen slutligen ska jag nog försöka hinna rensa i mitt rum också, och det kan nog behövas!
när jag äntligen är klar med det ska jag åka till stallet och gå en liten promenad med Plaiken :D
som ni nog kan förstå blir uppdateringen inte så jättebra idag.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Svar: Jo det är hon som skulle bli mamma, men jag ville egentligen inte nämna det, men sen ångrade jag mig så de var därför :)

aww, tack så jättemycket! Ja hon är jättefin tycker jag (a) Hoppar som en gud med! :)

2011-07-14 @ 16:39:27
URL: http://juniorequestians.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Ibland behövs lite städdagar!

2011-07-15 @ 15:23:17
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0