skojigt!

skoj att ni gillade min ''nya'' blogg! :)
snart ska min lillebror ha kalas med sin kompis, så ska jag hjälpa till lite tänkte jag. kameran följer nog med så jag antar att det blir lite bilder här sen.
när det är slut sticker jag till stallet och min lilla kusin följer med, hon ska få rida lite också. kameran följer även med då så även däär blir det bilder ifrån! :)
så synd att solen inte kan komma fram igen, och det måste ju bara vara framme imorgon, på min födelsedag (a)!
en bild på min vackra häst! <3
ikväll kommer det nog lite mer seriösa inlägg som hiss och diss osv. imorgon och ca en vecka fram kommer det inte bli någon uppdatering eftersom jag åker iväg (som jag skrev igår). möjligtvis att jag gör något tidsinställt inlägg, vi får se. och imorgon fyller jag ju år, som jag har sagt några gånger nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0