ridpasset igår

red som sagt play igår och jag tyckte det gick riktigt bra!
först skrittade jag och min kompis fram på galoppbanan, där va play lugn hela tiden och väldigt pigg också, haha!
sen gick vi in i paddocken, han verkar ha ''släppt'' sin ''tjej'' nu ;) han svarade jättebra skänkel från skritten till traven, galoppen gick lite segt och han stannade en gång och vägrade gå fram för han tyckte han va först och det ska han ju såklart inte behöva! (enligt honom)....
vi red lite vägar och gjorde många volter.
sen skrittade vi ut på grusvägen med Julia och Anton (min kompis) och Play va så jä*la DUKTIG !!!
vi gick först och lite bredvid Anton (Julias foderhäst). vi gick t.o.m först där va det ligger massa grejer, det är en däckfirma och något annat där man skrittar förbi och han va helt lugn hela tiden där! :')
haha, sen när vi va vid ridhuset och skulle vända upp till stallet blev han rädd för e blomma! xd
play ville bara äta från åkern därför ser han lite missnöjd ut ;) och hans träns satt också lite konstigt igår.
bilderna är tagna med min mobil, därav kvaliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0