presenter !

hade ju som sagt kalas igår och blev jättenöjd över kvällen! jag och evelina filmade såna ''reklamklipp'', asså på skämt ofc ;) vi hade jättekul och dom blev väldigt roliga faktiskt.
men presenterna blev jag JÄTTE nöjd över ! jag fick 2 choklad, nästan 1000 kr, ett zumbaspel, en hårddisk och en jättefin blomma!
och nu lääääääängtar jag som in i tills imorgon för då fyller jag år !!! :D:D:D
jag har planerat dagen lite men jag vet inte vad jag vill ha för tårta och kvällsmat, tips? min planering kommer imorgon och ni kan vänta er massa underbara/fina bilder på mig och play!
en bild på min vackra ängel! (L)

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

din blogg äger!

2011-07-03 @ 19:50:44
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0