Mys

Bloggar från ipaden så jag vet inte hur inlägget blir men jag får ju hoppas det blir bra ;) Jag va i stallet tidigare och tog hand om play, pussade lite på honom och gav honom knäckebröd och massa äpplebitar. Sen torkade jag också av honom med en handduk och la på honom ett fleecetäcke som han fick stå med en liten stund så han kunde värma sig lite (: Sen tog jag ut honom från stallet och lät honom beta. Bilderna ska jag snart lägga in i någon dator, dom från sjöarna! :) Jag tog också typ 3 bilder idag, han är så söt när han e så blöt (a) Nu ska jag försöka komma på något roligt inlägg att skriva, ursäkta för den tråkiga och dåliga uppdateringen! Så fort jag har lämnat in min dator och sen fått tillbaka den blir det myyycke mer skrivande, sålänge ska jag nog sticka in med något inlägg och kanske lite filmer från någon annan dator, låter det bra? Lyckas inte få in någon bild i inlägget :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0