hoppning

hoppade lite med play idag och han va väldigt framme på skänkeln redan från början av ridpasset! :)
han va också väldigt duktig idag! vi hoppade 85, något sånt skulle jag tro. min hoppsits är inte den bästa för jag sitter inte sådär superbra i den sadlen menmen, det får väl gå.
maja skrittade honom en liten stund idag också och då va han duktig!
vi tränade lite miljöträning, gå över plast, det vågade han inte så jag slutade med det när han vågat sig lite närmare och luktat på det, alltså när det gick som bäst. sen gick vi nära en transport och det tyckte han inte va ett dugg läskigt (han har tyckt det va väldigt läskigt innan...) sen tränade vi lite tricks också, ligg och ''var sitter svansen?''
jag orkar inte lägga upp massa bilder + det funkar inte -.- så ni får se lite film istället ;)

Kommentarer
Postat av: evelina larsson

Riktigt bra! Ni borde tävla hoppning D:

2011-07-05 @ 09:43:03
URL: http://fromevelinawithlove.blogg.se/
Postat av: Emelie

va gulliga filmklipp:)

2011-07-05 @ 10:07:42
Postat av: Tracy

hur länge har du ridit ? :)

2011-07-05 @ 10:19:03
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0