fråga till er!

Emelie om i'm back!:
jag tycker att det var riktigt kul med lite filmer för en gång skull :)

haha, ja vilken tur! jag har ju inte haft inloggningen innan så jag har kunnat ladda upp filmer tyvärr :/
vad vill ni se för filmer? jag kan ju filma nya grejer och det behöver ju int nödvändigtvis vara på play! vill ni se någon film från falsterbo imorgon kanske?
jag tror jag har någon film när det är en tjej som pratar om hur man masserar hästen (tror jag att det är) vill ni se den? jag kan isåfall leta upp den.


failbild från i måndags ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tycker att du ska lägga ut mer ridfilmer :D

2011-07-10 @ 00:23:16
Postat av: Emelie

rid filmer, frihetsdressyr, miljöträning m.m :)

2011-07-10 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0