falsterbo

har tillbringat dagen på stranden i falsterbo med min mamma, härligt! och jag har verkligen fått färg (y)
nu ska jag snart äta sen åker jag till stallet och rider play lite, gosar och så. sen kanske jag åker med min syster till Indy (hennes foderhäst, han står på betet) och fotar dom skulle jag tro, det beror på vad hon bestämmer sig om...
om hon följer med blir det nog bilder från ridningen! :)
i vilket fall som helst kommer uppdateringen bli antingen sent ikväll eller imorgon om ridningen, och andra inlägg såklart.
något speciellt ni vill läsa om?


Kommentarer
Postat av: Vendela

svar: jodå, blir bättre och bättre för varje dag. Äntligen går det framåt!



älskar bilden på detta inlägget btw!

2011-07-12 @ 22:44:42
URL: http://juniorequestians.blogg.se/
Postat av: Hannah

Köpte du nåt på falsterbo? :) Isf kan du inte visa bilder på det då?

2011-07-12 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0