Duktig play på skogstur

Jag och play red ut i skogen idag med My och bambam :) det gick jättebra, play skötte sig väldigt bra idag! Vi tränade på att gå först och vi klarade att skritta, trava och galoppera först men ibland när vi skulle gå om My på bambam och han inte ville det började han konstra men tillslut fick jag fram honom och när han hade gått fram några steg gick vi in bakom bambam så fick vi båda som vi ville ;) Vi hoppade 2 små stockar i dagstorp också och det gick bra :p När vi sedan nästan va framme hoppade vi 2 andra stockar/tjockare pinnar i dungen som ligger bredvid galoppbanan precis intill anläggningen och jag tyckte han ca jätteduktig. Haha, en gång va han i sin egna värld så han märkte inte att My och bambam började hoppa hinderna så när jag sedan styrde honom mot hinderna fick han plötsligt fart i tumpan och stack ikapp dom...

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; det är min häst ajg menar, han är halt och han ser inte ut att bli bättre jusst nu, är bara så trött på alla dessa besök hos vetrinären med dåliga besked. Men vi hoppas på det bästa nu (:

2011-07-31 @ 00:36:54
URL: http://suuperlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0