det planerade

joo, jag skrev ju ett inlägg om att jag har planerat lite till bloggen och att jag har kommit på en ny sak som jag tror ni kan gilla och det tänkte jag berätta om nu!
jag tänkte nämligen ha ''månadens mål'' ! det kan vara veckans mål också eller över 2 veckor osv...
jag har tänkt mig att det ska gå till såhär;
ni ger massa förslag som jag kan ha som mål under en vecka/månad eller så och sen när det har gått den bestämda tiden måste vi ha klarat det!
självklart är det något jag och Play ska klara tillsammans, och det måste också vara inom rimliga gränser ;) vi har ju också regler på ridskolan -.-
är det något jag har missat att skriva eller något ni vill få bättre förklarat? SKRIV DÅ!
men vad tycker ni, låter det som en rolig grej? :)
och för att kunna göra denna saken krävs ert angemang.


Kommentarer
Postat av: emelie

det låter roligt :)

2011-07-02 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0