Dagen

Just nu är jag nog påväg till nova lund och har precis varit i stallet för att kolla till play eftersom han frös när jag va där igår. När jag kommer hem ska jag äta, och sedan sortera reklam. Någon gång under eftermiddagen åker jag till stallet igen för att rida vilket jag måste eftersom han har vilat 2 dagar nu :s sen ska jag hem för att laga mat för Evelina kommer på besök också ska vi ha lite fredagsmys! :) kommer nog lite bilder från det. Lite senare på kvällen kommer farmor och farfar hit med mina syskon för dom passar oss, om farfar följer med till stallet kanske imorgon kan han säkert knäppa av lite bilder på mig och play. Han va riktigt duktig på det sist! Vet att det är dåligt med bilder just nu, bloggar från ipaden och det går inte att få in bilder där. Men får lägga in dom i datorn där uppe, nej, nu ska jag sluta tjata om att min dator e paj ! Men jag LOVAR att ni kommer få se bilder snart, även på mig och play. Jag har ju införskaffat mig en ny, riktigt snygg kameraväska så nu blir det mycke roligare att ta med kameran (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0