dagen med emilia ♥

jag cyklade till emilia vid halv 9 imorse, när hon va klar cyklade vi vidare till play. jag struntade i att skritta honom idag utan emilia tog bara bilder på oss :D
efter det begav vi oss mot dagstorp, fotade rätt mycke och kollade in många hästar ;) vi båda blev riktigt sugna på att tävla ! menmen, jag får vänta tills jag har tagit grönt kort...
ljuset va jättedåligt idag så bilderna blev inte så bra tyvärr :/ 






orkar inte lägga upp fler bilder + vi har gäster, vill ni ha fler får ni kommentera lite (:

Kommentarer
Postat av: emilia

lägg upp bilder:D

2011-07-28 @ 21:00:49
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp på dig o play :)

2011-07-28 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0