dagen

fram till kl. 14 satt jag och glodde på TV, åt frukost och lunch, dammsuga och lite sånt sen cyklade jag till emilia, därifrån cyklade vi till hennes häst Dafne som står i saxtorp (tror jag). vi red ut båda två på henne samtidigt i grimma och grimskaft ;)
sen cyklade vi vidare till min fina Play! :D vi skrittade först på grusvägen rätt länge och han va SUPER duktig för att vara helt själv! och så långt har vi aldrig gått helt själva också. han stannade någon gång och ville vända tillbaka med jag sa bara till honom så fortsatte vi. när vi sedan vände tillbaka fick han fart i rumpan! vi travade liite också och det gick jättebra !
när vi kom fram till stallet travade vi på en volt och flyttade honom utåt på den öppna delen, det gick sådär. han är inte så bra på det i trav om man inte har gjort det i skritt före :P
när vi va klara hos play cyklade hem till emilia och pratade och hade trevligt tills jag cyklade hem. jag har cyklat nästan 4 mil idag (y)
haha, kan ju säga såhär att jag vet f*n vad jag gör där xd
mmmhhh.. play ser ju ut att uppskatta det lika mycke som jag... ;)
igga slutet!

Kommentarer
Postat av: emilia

ni e så fina tsm ! <3

2011-07-26 @ 00:49:06
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0