AMAZING pony !!!

hoppade play i paddocken idag och han va så himla duktig så man blev helt förvånad! haha, skoja bara, men han va OTROLIG idag! :D
vi skrittade fram på galoppbanan och det gick bra, fast han blev rädd för några blommor så först ville han inte gå förbi så drev jag liite och sen gick han runt om xd.
sen travade vi ett varv också och det gick jätte bra! han blev lite spänd men inte så farligt.
sen gick vi in i paddocken och travade i en 8:a utan stigbyglar och gjorde halt varje gång vi kom in på medellinjen, halterna gjorde han jättebra däremot va han lite seg när jag drev på.
sen gick vi in på en låg studds, med cavalettisar, gick super! 2 va på det mellersta och de andra 2 va på det högsta sen höjde vi så alla va på det högsta och tillslut la vi upp det som en kompinaton, först båda på 70 (tror jag att det är) och sen höjde vi det längst bak till 80/85 (tror jag), det gick bara för bra asså! :D såååå duktig han va !
vi kom förnära första gången för jag va inte helt säker på avståndet så han saktade in lite/korta galoppen så jag trodde han skulle vägra, men neeej, han hoppa! :'D
halten ;)
ser ut som världens tjockaste unge...
haha, fail xd
vad tycks, har jag inte en duktig häst? :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

han ser jättefin ut :)

2011-07-28 @ 14:51:37
Postat av: Anonym

är det 70 ?

2011-07-28 @ 18:13:08
URL: http://idadanielssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0