AMAZING horse!

kom hem vid halv 11 igår om inte senare från stallet så jag skriver nu om ridpasset istället!
han va AMAZING ! vi skrittade hela passet och gjorde sluta, öppna, skänkelvikningar och ställa.
han va så j*drans ROLIGA att jobba med! han lyssnade jättebra, försökte hela tiden och skänkelvikningarna.... åhh, guuuud ! när vi hade gjort det kanske 3-4 gånger bara dansade han fram! så himla underbart asså! :D härlig känsla detdära. innan har han varit lite seg och bara gått några steg åt sidan lite segt (som jag skrev) men igår, asså shiiiiit.
det blev lite missförstånd ibland med slutorna men han försökte andå göra sitt bästa heeela tiden :')
han blev väldig mjuk i munnen sen och tuggade på bettet nästan hela tiden.
haha, det är ju ett sto som brunstar också har play tänt på det så när vi kom in i den hagen det stoet står i (paddocken är därinne) började play genast prata med henne... och stoet ställde sig och brunsta, så jag bara: wiiee roligt ridpass... jag trodde han skulle koncentrera sig på henne hela tiden och så fort vi typ red förbi henne brunsta hon...
men play skötte det super!
tyvärr blev det inga filmer eller bilder för min syster följde inte med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0