beauty or beast?

hejsan! (:

som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle göra något annat istället för hot or not så har jag nu kommit på Beauty or Beast?
självklart kommer jag inte skriva beast men det var det jag kom på istället för hot or not xd

i detta bedömmer jag följande:

* bakgrund
* renlighet
* sits
* outfit
* fotovinkel
* rörelse
* samarbetning
* resultat
(såklart)

det är ju såklart inget måste att ha med allt detta, det är bara för att göra det lite annorlunda än dressyrmupparnas ;)
jag kommer skriva hot/not på dom eftersom det är ju ingen jag sätter beast på! (:
hopppas ni förstår!

visning ifall ni inte förstår!

BILD!

bakgrund: hot, riktigt snygg!
 renlighet: medium, pyssla om hästen mer och ta väl hand om din utrustning
 sits: hot! snyggt skänkelläge!
 outfit: not!
 fotovinkel: hot, cool!
 rörelse: medium jobba din häst lite mer
 samarbetning: hot, ni ser glada ut!
 

resultat
meduim, lycka till! 


om du vill vara ''med'' maila din bild till  [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0