träning med play!

hejsan! :)

det fick bli träning idag och det är jag riktigt glad för att jag valde! :D
först gjorde vi lite öppna och tillslut blev han jätte fin!
sen galopperade vi och volta och på slutet hoppade vi! :-D
vi hoppade ett räcke på 90 cm, e riktigt stolt över honom!

det blev studs och shiiiiit vad Play blev PIGG! :O
när han hade landat galopperade han så snabbt som han gör när han springer iväg ( fast här hade jag ju såklart kontroll på honom ) han hoppa jättefint!
så nu blir det nog mycke hopp-träning för vår del eftersom han tycker det är så kul och han går inte så mycke i ridskolan så då lär han ju inte tröttna ;)

men såklart blev det lite bus här och där...
han sprang iväg 4 gånger och bocka 1 gång och vände åt samma håll samtidigt xd
men jag höll mig kvar hela tiden! :)

det var väl allt för mig :)

jo förresten, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag!
eftersom jag har varit i stallet från kl. 3 till 9 så har jag inte hunnit skriva något här :/

men jag lovar att skriva mer imorgon !
orkar inte nu för e så sjukt trött i ben och ögon.
vad vill ni läsa om?
har ingen aning om vad jag ska skriva om..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0