tråkigt väder

hejsan! :)

nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite :)

just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret på det tråkiga vädret :( det är helt blött och småregnar.. tråkigt!

tänkte att jag skulle gå ut med Sazza nu så vi hörs senare! :D

kommer upp ett beauty or beast senare idag så håll utkik! :)

har en del läxor också så det blir nog inte så mycke bloggande för min del idag :(


vad vill ni att jag ska skriva om?
inga förslag är fel! :)


glöm inte tävlingen! (:




e hon inte vacker? :')




Kommentarer
Postat av: Moa

Maila bilderna som du vill ha med i din redigerade bild :) Tänkte tona ihop några bilder om det är okej?:)

mail: [email protected]

2011-01-25 @ 16:07:55
URL: http://whisperingoda.blogg.se/
Postat av: Tildah

svar: Oh vad roligt att du vill delta! Har lagt till dig på msn och ska skicka bilder så fort som möjligt! Lycka till!

2011-01-25 @ 16:31:07
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0