tillbaka

hejsan! :)

nu har jag för en stund kommit tilbaka efter turen med Sazza, det var riktigt mysigt att ha så tjocka kläder och bara kunna slänga sig i snön med sällskap av en glad hund ;D

men jag saknar verkligen stallet! :( men jag e nog inte redo att åka dit än...
men på söndag ska jag nog åka dit, beror hur jag känner :D
men jag har börjat acceptera det som hänt nu lite bättre.

kommer lägga upp ett inägg om hästar i kalla väder ikväll men nu ska jag äta och sen måste jag sitta med läxa halva kvällen :(
ska försöka hinna lägga upp inlägget iallafall, det är klart så jag behöver ju int skriva det :P

vill ni läsa om hästar i kalla väder?
annars e det ju ingen idé att lägga upp det.... jaja vi får se.
kommentera om du vill att jag ska lägga upp det (:



 sazza (L)





ha det bra!<3


Kommentarer
Postat av: .

vadå hästar i kalla vädret ?

2011-01-12 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0