tävling!

hej! :)

har precis ätit en jätte god kvällsmat! :D
städade mitt hästskåp och inredde det lite innan så nu är det lite mer ordning, men fortfarande för litet (om jag ska ha in fler grejer ) XD


nu är jag riktigt sugen på att köra igång en tävling så jag kom på en precis :P

den bästa och machigaste (stavning) outfiten!

gör såhär:

ta en bild eller leta upp en, på dig och din häst eller bara på din häst. skicka den till
[email protected] och skriv det du vill ha länkat ifall du vinner, t.ex. din blogg/bdb eller vad du vill!
skriv ditt namn också.

det måste vara du som har tagit bilden eller fått tillstånd att använda den!

jag väljer ut den som jag tycker är bäst och lägger upp den på bloggen med länkning.

ni har tills på söndag nästa vecka att skicka in.

lycka till!








kramizzar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0