TÄVLING!

hejsan:)

tänkte lägga upp tävlingen nu! (:

tävlingen går ut på vem som har den finaste vinterbilden!
skriv en liten text i mailet om varför du valde just denna bilden. den behöver inte vara lång.

vinnaren får en länkning!


jag utser vinnaren på söndag v. 5.

har du en fin vinterbild på din älskling? tveka inte, skicka in! :)
det kan vara på båda er också.

det måste vara du som tagit bilden eller fått tillstånd att tävla med den!

lägg upp bilden här nere på din blogg/bdb.

skicka bild och text till [email protected]


man kan även skicka in outfit bilder till den mailen så väljer jag ut den som jag tycker har matchat bäst! (:





lägg upp denna texten också!

jag är med och tävlar om vem som har finaste vinterbilden på min häst/båda, vad med du också!
tävlingen är på www.sportrytttarna.blogg.se


lycka till!



  
//
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0