svar på tal!

evelina larsson om svar på frågestund del 1!:
Play är inte bara negativ i ridningen, jag kan förstå at du inte skriver det eftersom att du inte har haft honom så länge. Men play kan vara snäll när man rider honom , om man rider ensam kan han vara en ängel ! :)
Så det finns inte bara dåliga saker om homom
tänkte svara på det.
jag menade verkligen inte att han var negativ i ridningen! kanske uttryckte mig så men då va det fel.
jag har ridit honom när jag var själv i ridhuset, han var kanske inte en ängel men duktig var han men han sparkade ändå mot Beauty (vi skrittade fram tsm).
som jag känner e han väl inte sådär jätte snäll när man rider eftersom han alltid (med mig iallafall) hittar på något, bockar han inte springer han iväg, springer han inte iväg bockar han.
snäll vill inte jag påstå att han e (jo, i boxen, men jag pratar om när man rider) eftersom han vill slänga av hans ryttare, men det är ju något man kan jobba med.
men han e en gó ponny att ha och göra med!
riktig gosig att pussa på mulen (A) (Y)

detta är som jag uppfattar honom men som sagt, jag känner inte honom så bra!



Kommentarer
Postat av: theréshanning

Hallå tjejen! :)

har du något tips på webshop's som har studentklänningar?

2011-01-30 @ 23:38:25
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0