svar på tal!

hej! :)
tänkte svara på en fråga ifrån frågestunden.
Beauty, var inte det hon som sparkades och högg i boxen??
det gjorde hon iaf för 3,5 år sen typ ... :P

jo, tänkte inte på att skriva det eftersom jag kände henne så pass bra så hade jag henne lös i boxen hela tiden och hon sparkade aldrig mig när jag ar fodervärd på henne. högg vet jag inte om hon gjorde men när man sadla ''högg'' hon lite i luften. hon var lite sur i boxen men det var för hon tyckte det var hennes revir och att hon skulle få ha det ifred. i hagen sparkade hon mot mig ngn gång men hon har aldrig träffat mig förutom när jag red i ridkolan men det var mitt fel... har även trillat av henne och brutit armen (Y)
haha xd
men hon e ändå en ängel ;)
hoppas du gick svar på din fråga ;)
har inte skrivit detta för att ''skydda'' henne så ta det inte fel!
lite senare kommer den andra frågan från frågestunden och lite annat (om jag kommer på, men ska försöka!) men nu måste jag plugga. har ett prov på torsdag -.-
ha det bra, vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0