svar på fråga!

jag fattar inte att du skriver att typ en häst gå bakom lodplan när du själv rider så går den inte ens i närheten av att gå i form överhuvudtaget? xd



antagligen har du läst hot or not som jag skrev.
det är läsarna som själv skickar in sin bild för att dom vill att jag ska säga vad jag tycker!
jag tycker det är bra om hästen går i form, men den som skickade in den bilden ville att jag skulle bedöma den. då säger jag vad jag tycker och vad jag ser!
den hästen som jag rider som inte är nära att gå i form, har jag andra problem med. och han e en grymt svår häst att rida och särskilt om man ska få ner honom i form! han är långt ifrån att klara det. det är vissa som inte ens får fram honom i trav och så...

när jag rider en häst vill jag inte bara att den ska kröka på nacken och säga ''min häst gick i form idag'' utan då ska den jobba och verkligen gå i form!

jag skrev verkligen inte det heller för att vara taskig! jag skrev det som en hjälp.


hoppas du fick svar på din fråga (:
(blir inte speciellt glad av såna här kommentarer)

Kommentarer
Postat av: felizia

haha, okej liiite skryt. dessutom, jag vet att gå i form inte bara är att kröka på nacken. det gär ju saken lix inte bättre. de ska höja ryggen och jobba med bakbenen, de fattar lix jag också. om hästen inte kan det, lär den ;)

2011-01-19 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0