stallet<3

hejsan! :) jag har bara varit i stallet idag som vanligt:D och skolan så klart -.-

red i paddocken, trava o gallopera lite, skänkelvikningar och träna på att stanna henne och lite sådant:) gick riktigt bra, hon va super duktig! :D
de va nog allt i stallet idag :) i sommar ska jag ju tävla Cherrie ganska mycket :D ska bli super kul, ska tävla dressyr, så får träna henne ganska mycke eftersom hon bara är 6 år och inte riden så mycket. Om ni vill veta hur jag tränar henne så e det bara att säga till så svarar jag! ;)  Ska såklart också försöka tävla Daffi lite, i hoppning mest och lite dressyr:) kan inte komma till någon tävling för vi har ingen transport, men med Cherrie kommer jag till tävling för det är ägarna till stallets häst och hon har  också en storhäst så vi kan åka till tävlingar tillsammans;)


bilder från i sommras :)








kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0