ponnyakuten

hejsan! :)

har storstädat mitt rum, städat bort allt från golvet :P jag har dammsugat, dammat, torkat av hyllor och allt sånt med yta ;) tog sin stund men blev rätt snyggt efter.

tittade på ponnyakuten innan idag också, gillar den serien stort! :)
men det första avsnittet för detta året var rätt tråkigt eftersom dom bara visade lite snuttar från förra årets deltagare, hade gärna velat se dom nya deltagare och vilka 'problem' dom har ;)
jag tycker ponny akuten är väldigt bra eftersom ryttarna får hjälp med sina ponnysar och kanske är det någon i soffan som får hjälp samtidigt?
och även om  ens häst inte har samma problem lär man ju ändå sig något! :)



någon mer som följer det?
vad tycker ni om det?


kramar







Kommentarer
Postat av: anna

det är bäst!!

en jag "känner" ska vara med i år..

<3

2011-01-11 @ 22:34:21
URL: http://bruntebrus.blogg.se/
Postat av: anna

det är bäst!!

en jag "känner" ska vara med i år..

<3

2011-01-11 @ 22:34:25
URL: http://bruntebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0