play! <3

hejsan! :)
nu har jag kommit hem från stallet, duschat och ätit så tänkte skriva lite om det roliga ridpasset idag! :D
Play va så sjukt duktig! han brukar ju springa iväg, bocka och ha sig och varje gång jag har ridit honom innan har han alltid gjort något av det! men idag sprang han bara iväg en gång och bara några meter eftersom jag fick stopp på honom snabbt :') är jätte glad över honom!  :P
han var riktigt duktig och skötte sig fint!
haha jag och emilia (min syster) skrittade fram där ute och han var så sjuuukt pigg! :O men sen när vi kom in i ridhuset började han slöa jättemycke den stackarn :( men jag fick igång honom snabbt.
i slutet tog vi ett litet skutt och GUD VAD FINT HAN HOPPAR! :O
det måste jag verkligen göra om, fast högre :P fast det får ju vara när jag har haft honom ett tag ;)

det känns väldigt bra för han lyssnar redan riktigt bra på mig och sköter sig super i boxen! :D
en bildbomb från idag! :D






vad tycker ni om min grimma? (:


kolla hans steg! :D :o
störigt att konen skulle stå just där -.-
duktig ponny! <3
hoppas det inte blev för många bilder ;)
kommer upp en outfit-bild sen.


Kommentarer
Postat av: mathilda

super fin grimma & bilder! kul att det går så bra för er :) <3

2011-01-23 @ 19:55:08
Postat av: Anonym

Snygg grimma!

2011-01-23 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0