önskemål

hejsan! (:

vi har fått in några önskemål om att inte ha hot or not precis som dressyrmupparna, att det skulle vara roligare om vi kunde ha något annat (:
jag har faktiskt funderat på det tidigare men gett upp eftersom jag inte kommit på något vi kunde ha men nu eftersom ni läsare vill att vi har något annat så har jag tänkt mycke på det! :)

det blir lite likadant men jag/vi kommer bedöma lite andra saker också :)
kommer nog upp mer om det ikväll.

tycker ni det låter bättre?

emilia har ju veckans tips, som jag inte har sett på andra bloggar! (:



Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv. Ah, vad ska man säga att det betyder. Bra gjort, typ :D

2011-01-19 @ 18:01:04
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0