nytt namn, ny text ;)



nu har jag kommit på en ny hot or not;)
jag skriver typ samma men skriver i stället bra, eller sädår, eller inte bra.
ni ser här nere:)







sits: fin sits, sträck på dig lite, och "sitt" mer tungt med rumpan så arbetar hästen mer med bakbenen.

ryttarens blick: kolla frammåt!

skänkel: bra! lite mer ner med hälen.

hästens form: hästen ser uppmärksam ut, men skulle gärna vilja se att hästen söker sig lite neråt, och lyfta lite mer på benen.

outfit: sådär, skulle haft ett rött schabrak.

ryttarens hållning: de ska vara på manken så att händerna kan röra varandra.

sammarbete: sådär, kunde varit mer koncentrerad på hästen, och hästen på dig.

hästens trivsel: hästen ser ut att trivas med dig!

resultat: bra! tycker det är ett sött ekipage! :)



jag skriver vad jag tycker!



kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0