ny tävling

hej igen! :)
nu tänkte jag starta en ny tävling nämligen...
...snyggast header! ;)

gör såhär:

- gör en snygg header till oss.
- skicka in den till [email protected]


jag utser vilken header jag tycker e snyggast/finast och den headern kommer vi ha uppe ett tag, kanske kommer vi ha dom andra som har varit med och deltagit!
vinnaren blir länkad! så glöm inte att skriva ditt bloggnamn eller bdbnamn eller ngt annat med i mailet! (:
hoppas ni förstår annars så lämna en kommentar så förklarar jag bättre ;)
jag utser vinnaren på söndag vecka 5.
lycka till!

glöm inte att rösta till den andra tävlingen!


dessa bilder kan ni använda er av, ta vilka ni vill ;)
det blev många bilder för min del men jag tänkte att ni kunde få välja själva vilka/vilken ni vill ha med ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0