knäpp ponny...

tänkte skriva lite om ridningen nu ;)
han var inte så mycke framått idag och rätt dum... han sparkade mot 2 tjejer som vi red förbi :O och sen när jag tog upp det han bajsade så sparkade han 2 gånger mot en annan häst med ryttare på! :O
blev riktigt arg och sur på honom.
ska börja försöka rida när det inte är så många hästar i ridhuset eftersom han sparkar. han har sparkat mot Beauty en gång också...

vi hoppade en bana och han var väldigt duktig då och gjorde ett galoppombyte :D
han verkar inte kunna det :/ men då har vi ju något att träna på ;)
han blev lite mer framått när vi började hoppa men det är väl för han tycker det e så kul.

jag och emilia (min syster) skrittade fram en bit ut mot vägen och när vi vände och skulle gå tillbaka gick jag och play först och han skötte sig super! :D konstigt nog (men sån tur !!!) sparkade han inte mot Indy (emilas foderhäst).

nu kommer många bilder, som jag har lovat ;)














vill ni se fler bilder? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0