hiss eller diss!







hissar detta skrittäcke för jag tycker det är riktigt snyggt!
det bruna är också väldigt snyggt!
jag gillar dom olika färgerna på täcket så det inte blir så tråkigt.
jag tycker det ''hela'' täcket också är jätte fint! hundtäcket med!








hissar denna lilla outfit! vet att det är många tycker att det är barnsligt, fult och en massa sånt, men jag tycker det är  riktigt gulligt och fint!
det är färgglatt.
på stora hästar dissar jag det men på små ponnysar och shettisar tror jag det skulle bli jätte fint och gulligt!









diss/hiss?
jag kan inte riktigt bestämma mig om detta...
om man kollar på bara schabraket tycker jag det är jättefult men nu när jag klla på allt va det sådä:/
jag tycker täcket är hemskt fult för att dom har blandat rött och blått! sjärnorna va ju lite gulliga ;)
det är kanske lite gulligt på sånna små shettisar.



fet diss till deta fula schabrak!
tycker det är väldigt fult (som jag skrev) och färgerna dom har blandat passar inte ett dugg.
tycker det blåa schabraket också är väldigt fult. jag tycker också den blåa färgen på schabraket inte är speciellt snygg.
detta faller mig inte riktigt på smaken.





fett stor diss!
kan man egentligen hissa detta??!
ja, kanske på ett sätt. jag tycker det är väldigt snygg färg, men passformen och formen överhuvudtaget ser ju hemsk ut!
det ser också ut som det är för stort på bredden, och det är ju inte bra.
jag hade aldrig köpt ett sånthär till min häst!
det ser inte alls ut att kunna passa hästen.... och hänger väldigt mycke!
det är kanske bättre än vad det ser ut?




vad tycker ni? (:


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller verkligen med om det nedersta, färgen var snygg och diskret men passformen ser ju för djävlig ut rent ut sagt, det ser bara långt och "plufsigt" ut på ngt sätt :p

2011-01-19 @ 00:07:12
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag har sånt ridtäcke som är längstner, fast i blått! och dom är super bra och ligger jätte bra på hästen! ;)

2011-01-19 @ 14:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0