hemma från stallet

hejsan! :)
nu har jag kommit hem från stallet, ätit och duschat och ska snart lägga mig ;)
Play var väldigt duktig idag! :D
vi gjorde lite bommar och ställde så tillslut kunde jag ställa honom i galoppen =)
jag red barbacka idag och satt kvar hela ridpasset!
han stack två gånger...
första gången var efter några skittbommar, så drev jag på honom och precis efter dom sprang han iväg X) men jag fick stopp på honom snabbt.
andra gången var när vi galopperade så styrde jag in honom på en volt också precis i svängen kasta han sig åt andra håller och stack :P så jag trillade fram lite på halsen men jag satt kvar!

kommer bilder imorgon från ridningen orkar inte lägga in dom i datorn nu ;)


haha fin puss XD



har fått in en outfit bild! :D
det skulle inte skada med fler ;)
jag har fått in två tävlingsbilder så skicka in nu! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0