hemma!

hejsan!:)

nu har jag kommit hem från ikea och hälsat på min morfar på sjukhuset.
köpte ingenting ;)


ikväll ska jag hem till min mormor och min moster (hon hälsar på här nere) och hennes katt :) kan ta med kameran så kan jag lägga upp lite bilder här på honom sen (:
katten heter Baloo och han e så himla busig!
jag va och hälsade på dom i oktober tror jag det var och då bet han i mig typ hela tiden XD fast han e en liten unge så det är väl inte så konstigt :P

tänkte köra igång lite tävlingar nu kanske en gång i månaden (:
men utan era förslag= inga tävlingar!
men jag har kommit på en tävling nu som snart kommer upp så då hoppas jag på lite bidrag! :)
förslag?


ni gjort/ska göra idag? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0