hejsan! :)

idag har jag varit i stallet, jag red Cherrie så Daffi fick vila :)  hon va jätte duktig:) skritta o trava på henne. Hon är ju inte riden så mycket så hon kan ju inte så mycket. Så idag träna vi lite på att gå utåt och inåt, och stå stilla på tygeln;) sen tränar jag på att jobba ner henne på tygeln i traven också, för de kan hon inte än :/ men hon va jätte duktig:) 

jag skulle även vilja träna lite frihetsdressyr med Daffi, men har ingen aning hur man gör:/ så om det är någon som vet, så skriv gärna lite tips :) skulle vara väldigt snällt! :)
SKICKA GÄRNA BILDER TILL  OCKSÅ :D


inte så bra bild:( men vi saknar dig gumman<3

Beauty<3




här kommer en liten bildbomb:D
mina katter<3




Mowgli älskling<3



Lukas<3 min förra foderhäst, såldes till Spaninen...


Totto min vackra fågel<3





kraamiz


Kommentarer
Postat av: Emiliankathrine

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-23 @ 09:04:33
URL: http://emiliankathrine.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0