hejsan! :)

jag nästan precis vaknat:p sen ska jag till stallet någon gång och då ska mamma fota mig o Daffi:) sen ska jag fösöka filma med min mobilkamera när jag rider xp får se om jag kan lägga ut den ;d

tänkte köra en hissa eller dissa :)









hissar reflexer! tycker det är jätte smart att ha de på täcken och så också, för om hästen skulle rymma ut på vägen eller vid bilar så ser bilarna dom bra! även om de är långt ifrån !





dissar dessa knäppena/spännena !  (hoppas ni ser, hitta ingen bättre bild)





dissar spilter! tycker inte alls om de! tycker nästan syd om hästar som står i sådanna. De är trånga och hästen sitter fast, kan inte ligga ner och sova, och hästen ska få röra sig fritt i sitt eget hem!





hissa STORT! vet att jag redan har lagt ut en sån här, men hittade en annan. Jag ska köpa de rosa tränset ni ser uppe till höger, och benlindorna i mitten :) och kanske bootsen :)

fast jag dissa de tränset uppe till vänster, tycker inte det är snyggt med helt rosa! dissar sporrarna också, jag föredrar silvriga ! :)




Kommentarer
Postat av: Lollo

måste bara skriva det att en häst som står på spilta kan ligga ner och sova lika bra som en häst på box. visst den kan inte sträka ut benen lika bra om det är en stor häst, men ligga ner kan den visst göra..

2011-01-25 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0