hejsan! :)

nu kom jag precis hem från stallet :) jag red ut, det gick väl inte så jätte bra:p hon va duktig först sen skulle jag svänga då börja hon hoppa o bralla:p (bralla är när hästen typ springer iväg o kickar och lite sånt;) sen fick jag rida igenom skogen istället för där jag skulle rida va jätte halt:p så hitta jag en lite gräsplett med snö, men igen is och inte hårt i marken. Så red jag där ett tag, jag skrittade bara och försökte ställa henne och lite sånt, men det gick inte alls bra :/ hon va rädd typ så hon va jätte spidad och upphetsad:/ så hon bralla, och hoppa minst en meter i luften och jag flög väl typ 1 och en halv:p hoppas de snart kan bli sommar så jag får lite ordning på henne igen:)

de va stallet idag:)

så jätte söta! Daffi o Cherrie i hagen<3

jag och Daffi<3




fick en fråga: 

Jag tycker inte att det är så VIKTIGT att hästen går ner med huvudet.

Vill du alltid när du rider att Daffi ska gå ner med huvudet ?


svar: nej det är gör ju inte alla:) men jag gör! :)

ja det vill jag, utom när jag skrittar på, av och när jag rider ut är det inte jätte viktigt för mig, men i paddocken, och träningar mm så ska hon göra de! :)

hoppas du fick svar på frågan :)





kraamiz

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Vill du vara gullig och fråga några frågor till min frågestund? Skulle vara jättesnällt!

Länk:

http://dressyrgalna.blogg.se/2011/january/fragestund-nu-ja.html#comment

2011-01-21 @ 20:29:32
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bra texk gmn men lätt rätt kul hitta en gräs plätt med snö? haha ja juste emilia ;)<33

2011-01-22 @ 15:57:23
Postat av: Anonym

och den e från sanna asså de där men snö gräs saken :p<33

2011-01-22 @ 15:58:04
Postat av: Anonym

text*

2011-01-22 @ 15:58:31
Postat av: Anonym

haha bra texk gmn men lätt rätt kul hitta en gräs plätt med snö? haha ja juste emilia ;)<33

2011-01-22 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0