hejsan! :)

idag har jag varit i stallet nästan hela dan:D jag börja med att hämta in Daffi, (sanna min kompis va så snäll och hade fixat mockning och allt till mig:D )  sen red jag ut med henne och tog Kajsi (ägarna till stallets hund) med mig:) sen red jag ut på gröningen o Daffi blev helt knäpp, och börja hoppa upp i luften, springa, kicka och jag höll på att flyga av 2 eller 3 gånger :p men jag lyckades hålla mig kvar, hon hoppade RIKTIGT högt upp i luften :o
sen red jag tillbaka då sprang Kajsi in ngn stans så jag fick stanna Daffi och kalla på Kajsi, och då helt plötsligt kickar Daffi? :p hon är helt galen nu pga av snön o vädret tror jag :p  nu längtar jag till sommaren riktigt mycket! Längtar efter att få hoppa, inte ha så galen häst:p kunna rida ordentligt, ska tävla Sherrie:D och Daffi :D
längtar riikkkkttiiiiigt mycket!
I alla fall, sen red jag Sherrie, hon va jätte duktig! Vi gjorde ett stort framsteg idag! Sherrie har börjat gå ner på tygeln i traven också:D ska förhoppningsvis till ridhuset någon dag med henne och då ska vi gallopera :D äntligen ;) de va allt om stallet :)

Men nu är jag hos sanna :D o vi är jätte trötta så vi är jätte flummiga xd hahah :p





kraamiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0