hejsan! :)

förlåt för dålig update idag! har gjort massa idag också:)

jag och sanna blev väckta idag halv 10 -.-  sen åkte vi till xxxlutz och skulle köpa "sängbord", men det blev inget för det är en dålig affär!!

sen va jag o sanna i stallet :D  jag fota när sanna red curre idag:D så det kommer massa bilder idag igen:D hoppas ni tycker det är kul! :)

jag red först cherrie sen daffi:)   det gick väl sådär att rida cherrie... hon bocka lite grann bara ;)
och ville inte lyssna:/

sen red jag då daffi:)  hon va ganska duktig:) och va ganska fin:) men väldigt pigg:/ och ville typ inte stå still:/ men annars gick de väl bra:)

i morgon är det skola igen -.- längtar till sommarlovet!!

curre och sanna











kraamiz

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder och snyggt schabrak, vart har du köpt det? :)

2011-01-31 @ 08:57:57
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: sanna<3curre

jag har köpt de på horze tror jag, och tack så mke emilia e verkligen jätte bra på att ta bilder e jätte glad att du kunde fotta mig och min älskling tack :D<3333

2011-01-31 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0