hejsan! :)

idag har jag som sagt varit med sanna:) sen åkte vi till stallet:D i stallet rensa vi först till våra kaniner:) sen gjorde vi vid curre sannas häst, lindade hans ben och satte på han ett fleecetäcke, sen gick vi ner i hagen och fota:) (kommer massa bilder på de sen)

sen ryktade jag daffi och cherrie:) daffi fällde jätte mycket, de måste ha kliat väldigt mycket :/ i alla fall sen kom mamma och hämta oss, så lämna vi av sanna på vägen :) sen åkte vi hem så gjorde jag vi mig sen åkte vi mormor:)

snart kommer sanna hit för vi ska sova över idag igen:D

 här kommer typ 1000 bilder från stallet :) mest på curre och sanna:)




Daffi♥


l

Daffi o Cherrie♥







curre och sanna ♥









































haha aww♥





hoppas de inte blir för mycket bilder ;) ♥





kraamiz


Kommentarer
Postat av: mikaela

fina bilder på sanna o curre, ni får komma ut och fota mig o faddi en dag ;)

2011-01-30 @ 04:07:11
URL: http://mmajk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0